يکي از مهم ترين مواردي که براي ارتقاي رتبه در گوگل نياز است توليد محتواي اختصاصي مي باشد. با توجه به اين که سايت شما از چه نوعي و با چه ساختاري باشد محتواي مناسب شما متفاوت خواهد بود. به طور مثال براي سئو سايت شرکت مي توان با استفاده از مراجعي مانند کتاب ها محتوا توليد کرد. براي سئو سايت فروشگاهي نيز وب سايت هاي شرکت توليد کننده مي توانند براي پيدا کردن محتوا مناسب باشند. اشتباهات زير گاها در مورد محتوا ديده مي شود و باعث مي شود نتوانيد نتيجه خوبي در زمينه سئو بگيريد.


 
محتواي ديگران!


کپي کردن محتوا از ديگران مانند وب سايت هاي ديگر باعث مي شود که از طرف ربات هاي موتورهاي جست و جو جريمه شويد. برخي مي پندارند که محتواي سايتي که خود رتبه خوبي در گوگل دارد مي تواند به پيشرفت رتبه آنها کمک کند. اما چنين نيست.


 
محتواي گردآوري شده!


برخي نيز هر قسمت از محتوا را از يک سايت کپي مي کنند و مي پندارند که محتواي يونيک توليد کرده اند. اما گوگل حرفه اي تر از اين حرف هاست و تشخيص مي دهد که چه کسي حرفه اي کار مي کند.


 
محتواي کم


محتواي شما بايد به اندازه کافي و با کيفيت است. محتواي کم اما به تعداد زياد کمکي به شما نمي کند که رتبه هاي خود را ارتقا بخشيد.


 
عدم برنامه ريزي


بهتر است براي انتشار محتوا برنامه داشته باشيد. به اين صورت که مثلا هر روز يا يک روز در ميان يا هفته اي يکبار و در ساعت مشخصي محتوا توليد کنيد. اين باعث مي شود که نتيجه بهتري در زمينه سئو براي شما حاصل شود.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

1234chat هنر وهواشناسی crrab الست انرژی عشق و تجلی انسانیت یک مرد آبی music Gta Vice City (GTA 4) بهترين ارزهاي مجازي براي تجارت چیست؟ درخت نارون